خرید و فروش گلد wow کلاسیک در تمامی ریلم ها

خرید-و-فروش-گلد-wow-کلاسیک

 

با توجه به درخواست بالای کاربران عزیز ایران وارکرفت ما سرویس جدید خرید و فروش گلد wow کلاسیک در تمامی ریلم ها (سرورها) رو راه اندازی کردیم. با این سرویس شما میتونید به آسانی درآمد از بازی WoW Classic رو بدون هیچ محدودیتی نقد کنید . شما میتونید در تمامی ریلم های آمریکا و اروپا گلد (Gold) خودتون رو به ایران وارکرفت با قیمت عالی بفروشید و همون لحظه وجه خودتون رو به صورت کارت به کارت دریافت کنید . یکی دیگه از ویژگی های سرویس خرید و فروش گلد wow کلاسیک در ایران وارکرفت اینه که پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزها آنلاین هست ، پس شما میتونید هر ساعتی که آماده بودید به پشتیبانی پیام بدید و گلد های کلاسیک خودتون در بازی World Of Warcraft رو با بهترین قیمت بفروشید .

 

 

در ادامه توضیحات کامل و شرایط سرویس خرید و فروش طلای WoW classic (کلاسیک) رو براتون توضیح میدیم :

 

با توجه به درخواست های زیاد بازیکنان بازی ورلد آف وارکرفت( World of Warcraft) ؛ شرکت بلیزارد در این راستا تصمیم گرفت که اکسپنشن world of warcraft –  ( The Burning Crusade ) TBC را دوباره برای بازیکنان اجرا کنه که خاطرات 10 سال پیش رو براشون زنده کنه.
شرکت ایران وارکرفت با توجه به این موضوع خرید و فروش گلد کلاسیک را در تمامی ریلم ها (سرورها) شروع کرد تا کسانی که در تی بی سی (TBC) کلاسیک بازی میکنند هم بتونن به راحتی در آمد خودشون رو داشته باشن.

 

خرید و فروش گلد لیچ کینگ (woltk)

شاید براتون این سوال پیش اومده باشه که در کلاسیک هم مثل شدولند میشه پول درآورد؟ باید بهتون بگیم بله . در سرور های WoW کلاسیک تی بی سی (TBC) هم ، نه تنها میشه مثل سرور های شدولند درآمد داشت ، بلکه حتی بیشتر از اون هم میشه !!
بعد از اکسپنشن لیچ کینگ (WOLTK) اکسپنشن ورلد آف وارکرفت تی بی سی (TBC) یکی از محبوب ترین اکسپنشن ها است ؛ که جالبه بهتون بگم که اکسپنشن لیچ کینگ (WOLTK) قرار شده تا آخر امسال (سال 2022 ) دوباره برای بازی کردن اجرا بشه و بیشتر بازیکنان خودشون رو برای این اکسپنشن جذاب دارن آماده می کنند. محبوب ترین و پرطرفدار ترین نسخه بازی ورلد آف وارکرفت (WoW) نسخه لیچ کینگ یا همان Wrath Of The Lich King هست که انتظار میره بعد از بیش از 10 سال که دوباره بلیزارد (Blizzard) میخواد این نسخه رو اجرا کنه ، کلی از بازیکنای قدیمی هم دوباره برای بازی کردن این نسخه برگردند و میشه کلی پول از این نسخه که حدودا 2 سال طول میکشه پارو کرد !!!

 

 

به صورت خیلی مختصر , نسخه های کلاسیک بازی WoW خیلی ساده و کم هزینه هستند. شما با یک هزینه خیلی کم نسبت به شدولند میتونید بازی رو شروع کنید و آماده پول پارو کردن بشید . برای شروع نسخه های کلاسیک شما کلا نیاز به خرید گیم تایم 60 روزه دارید و تمام !! بعد از وارد کردن گیم تایم 60 روزه داخل اکانت بازی WoW ، حالا شما آماده بازی کردن و به اصطلاح لول آپ (lvl Up) کردن هستید ، و میتونید با یکم وقت به لول بالا برسید . حتی شما میتونید با خرید یکی از محصولات بلیزارد (Blizzard) به اسم Dark Portal Pass (بوست لول 58) کلا لول آپ رو هم دور بزنید و برای شروع به کار وقت تلف نکنید !

 

خرید و فروش گلد wow کلاسیک در تمامی ریلم ها

معروف ترین ریلم هایی (سرور هایی) که خرید و فروش گلد WoW کلاسیک در اونها انجام میشه : گهناس ( Gehennas )، فایرما ( Firemaw ) و … هستن . قیمت هر 1000 Gold (گلد) این Realm (سرور ها) از حدود 200+ هزار تومان شروع می شه و با توجه به عرضه داخل بازی و قیمت ارز متغیره . در نسخه WoW کلاسیک سرور های زیادی در 2 ریجن آمریکا و اروپا هستن که شما میتونید در اون سرورها کار خودتون رو شروع کنید . در بعضی از سرور ها قیمت هر 1000 گلد تا +250 هزار تومان هم هست .

شاید این سوال براتون پیش بیاد که چرا باید ریلمی که قیمتش پایین تره کار کنیم؟ باید بهتون بگم که ریلم هایی (سرور هایی) هست که جمعیتش پایینه و ممکنه قیمت گلدش بالا باشه مثل : جادج منت ( Judgement ) اما خرید و فروش گلد WoW کلاسیک در اون ریلم پایینه ( بازار کار کمتری داره ) قیمت هر 1000 Gold (گلد) این Realm (سرور ها) از حدود 250+ هزار تومان شروع می شه حالا یه ریلمی هم هست که پر جمعیته ولی قیمت گلدش خیلی بالا نیس مثل : موگرین ( Mograine ) اما خرید و فروش گلد WoW کلاسیک در اون ریلم بالا هستش (بازار کار بهتری داره ) قیمت هر 1000 Gold (گلد) این Realm (سرور ها) از حدود 130+ هزار تومان شروع می شه پس همیشه قیمت بالا مهم نیس المان های دیگه هم مهم هستش

ریلمی که پر جمعیته و قیمته خوبی داره نسبت به ریلمی که کم جمعیته و قیمته پایینی داره کمی سخت تره خب یعنی چی؟ یعنی این که ریلم پر جمعیت بازیکن زیادی داخلش بازی میکنن و به دست آوردن گلد سخت میشه یه جورایی چالش برانگیزه نسبت به ریلمه کم جمعیت ولی می ارزه چون قیمتش بهتره پس بهتره تمرکزمون روی ریلم های پر جمعیت با قیمت خوب باشه

المان بعدی که باید بهش دقت کنید فکشن (Alliance / Horde ) بودن شماست برای مثال ریلم (سرور) گهناس ( Gehennas ) فقط در فکشن هورد ( Horde ) در آن خرید و فروش گلد WoW کلاسیک انجام میشود و در فکشن الاینس ( Alliance ) خرید و فروش گلد WoW کلاسیک خیلی کم حتی انجام نمیشود.

 

 

برای خرید و فروش گلد WoW کلاسیک 4 روش وجود داره که به صورت زیر هستند :

 

خرید و فروش گلد کلاسیک از طریق Mail Box
در این روش شما از طریق میل باکس ( MailBox ) داخل بازی گلد ( Gold ) را انتقال میدهید و 1 ساعت زمان میبرد تا گلد ( Gold ) به دست خریدار برسد. رایج ترین روش برای انتقال گلد ( Gold ) در WoW کلاسیک تی بی سی (TBC) هست

خرید و فروش گلد کلاسیک از طریق Guild Bank
در این روش شما از طریق گیلد بانک ( Guild bank ) داخل بازی گلد ( Gold ) را انتقال میدهید و به صورت آنی گلد ( Gold ) به خریدار انتقال داده میشود. این روش برای مقدار گلد ( Gold ) زیاد مناسبه و ریسک بن خیلی پایینی داره

خرید و فروش گلد کلاسیک از طریق Auction House
در این روش شما از طریق اکشن هاوس ( Auction House ) داخل بازی آیتمی را که خریدار در آنجا قرار داده است رو خریداری میکنید و 1 ساعت بعد گلد ( Gold ) به خریدار میرسد.

خرید و فروش گلد کلاسیک از طریق Trade
در این روش شما به صورت رو در رو ( Face to Face ) با خریدار در ارتباط هستید و گلد ( Gold ) را به صورت رو در رو ( Face to Face ) انتقال میدهید. این روش ریسک بن زیادی دارد

 

ما با هر روشی که شما راحت باشید گلد ها رو ازتون خریداری میکنیم تا مشکلی براتون پیش نیاد و خیالتون هم راحت باشه.

 

 

امیدواریم تجربه و درآمد خوبی در این بازی داشته باشید

ایران وارکرفت

تست میکنیم