قوانین و مقررات

قبل از خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید :

1-اکثر محصولات بلیزارد به صورت کد و بعد از پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد ؛ لذا امکان بازگشت کد به دلیل محرمانه بودن آن به شرکت و بازگشت وجه وجود ندارد

 

2- تعدادی از خدمات و محصولات شرکت بلیزارد ؛ خصوصا کسانی که اکانت آنها ایران ساخته شده است باید داخل اکانت خود آنها پرداخت و انجام شود ؛ لذا توجه داشته باشید که پس از انجام خدمات توسط ایران وارکرفت شما باید رمز عبور خود را عوض نمایید در غیر اینصورت شرکت هیچ مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

 

3- توجه داشته باشید ساعات کاری پشتیبانی سایت از 9 صبح الی 24 می باشد.

 

4- کد ها و نام کاربری و رمز عبور خود را به دیگران ندهید زیرا احتمال هک شدن یا قفل شدن اکانت شما وجود دارد

 

5- در صورت بروز هر گونه مشکل در وارد کردن کد ها در اکانت خود با پشتیبانان سایت یا گفتگوی آنلاین در ارتباط باشید

 

6- محصولات خریداری شده از طریق درگاه سایت پس از احراز هویت شما توسط پشتیبانان سایت تحویل خواهد شد.

 

7- با توجه به نوسانات قیمت  ارز , قیمت برخی محصولات ممکن است کمی متغیر باشد لذا بدیهی است در صورت بالارفتن نرخ مشتری باید مابه تفاوت را پرداخت و در صورت پایین آمدن نرخ شرکت مابه تفاوت را برای شما واریز میکند.

 

8-  عودت وجه فقط در صورت موجود نبودن محصول از طرف سایت ما امکان پذیر است و در صورت خرید اشتباه – انصراف از خرید یا به هر دلیلی امکان بازگشت وجه وجود ندارد. همچنین بازگشت وجه شامل کسر 9% مالیات از اصل واریزی شما خواهد بود. (توجه داشته باشید برگشت وجه طی 1 الی 2 روز کاری از سمت شرکت انجام خواهد شد.)

 

9- محصولات شرکت بلیزارد اکثرا فقط به صورت گیفت بتل تگی قابل ارسال به شما میباشند ، لذا طبق قوانین بلیزارد شما برای بار اول باید با اکانت بتل نت شرکت ایران وارکرفت به مدت 72 ساعت “فرند” باشید تا امکان ارسال محصول برای شما وجود داشته باشد . همچنین شما میتوانید برای تسریع در دریافت محصولات از قبل با پشتیبانی ارتباط بگیرید تا درخواست فرند بودن شما قبل از خرید قبول شود . توجه داشته باشید که اگر شما از قبل با اکانت ما فرند باشید محصول فوری و در همان لحظه برای شما ارسال میشود.

 

10- شماره موبایل وارد شده در سایت باید با شخص صاحب کارت بانکی یکی باشد . در غیر اینصورت سفارش تکمیل نشده و وجه بازگشت داده نخواهد شد . (به دلیل سوء استفاده از کارت های دزدی)

تست میکنیم