آموزش Herbalism در بازی World Of Warcraft

ما در این بخش قصد داریم که آموزش Herbalism در بازی World Of Warcraft را به صورت رایگان در اختیار شما همراهان سایت ایران وارکرفت قرار دهیم.

در ابتدا مختصر توضیحی درمورد شغل Herbalism می دهیم و در ادامه به آموزش Herbalism در بازی WoW می پردازیم.

همانطور که ممکن است بدانید در بازی ورلد اف وارکرفت (World Of Warcraf) تعدادی شغل موجود است که بعضی از این شغل ها به جمع آوری و برخی دیگر به تولید می پردازند و در واقع بعضی مشاغل در بازی wow مشاغل دیگر را پشتیبانی می کنند.

مشاغل در بازی World of Warcraft :

Herbalism (گیاه کندن)/ Mining (معدن چی)/ Skining (پوست کندن)/ Alchemy (معجون سازی)/ Blacksmithing (آهنگری)/ Jewelcrafting (جواهر سازی)/ Leatherworking (چرم سازی)

ارتباط مشاغل در بازی World of Warcraft:

شغل Herbalism (گیاه کندن) که کار اصلی آن جمع آوری گیاه است با شغل Alchemy (معجون سازی)

شغل Mining (معدن چی) با شغل Jewelcrafting (جواهر سازی) و Blacksmithing (آهنگری) و Engineering (مهندسی)

شغل Skining (پوست کندن) با شغل Leatherworking (چرم سازی) 

“در مطالبی دیگر هر کدام از این مشاغل را به صورت جداگانه و کامل برای شما توضیح خواهیم داد.”

برای آموزش Herbalism در بازی World Of Warcraft در ادامه با ما همراه باشید.

خوب است بدانید که در تمام مناطق بازی ورلد اف وارکرفت گیاه برای Herb کردن (Herbalism) موجود است اما هر گل در منطقه ی مختص به خود رشد می کند برای مثال در Battle for Azeroth” ،Patch” گیاه Riverbud در کنار رودخانه و یا گیاه Winter’s Kiss در مکان های کوهستانی (برفی) یافت می شود.

توجه داشته باشید که در هر expansion جدید که از طرف شرکت بلیزارد معرفی می شود نوع گیاه ها تغییر خواهد کرد.

نکته ی دیگر این است که بسته به اینکه چه نوع معجونی می خواهید بسازید (Alchemy) نوع گیاهی که باید Herb کنید متفاوت است.

حال به آموزش Herbalism در بازی World Of Warcraft می پردازیم:

 

مرحله اول:

قبل از هر چیزی باید Herbalism را در شهرهای بزرگ مثل Train “Orgimmar کنید.

برای اینکه بدانید در کدام منطقه از بازی ورلد اف وارکرفت باید گیاه مورد نظر خود را Herb کنید کافی است نام گیاه خود را در گوگل جستجو کرده تا منطقه Herbalism خود را در بازی WoW پیدا کنید.

 

مرحله دوم:

همانطور که در تصویر زیر می بینید برای نمایان شدن مکان های گیاه در نقشه کوچک (Mini Map) که در بالای صفحه سمت راست می باشد باید بر روی Tracking کلیک کرده و گزینه Find Herb را روشن کنید.

 

آموزش herbalism بازی WoW

همانطور که در تصویر زیر می بینید تعدادی نقاط گرد زرد رنگ در Mini Map دیده می شود که نشانگر گیاهان در اطراف شماست که باید از روی نقشه به سمت این نقاط بروید.

آموزش گل کندن

 

مرحله سوم:

در این مرحله بعد از اینکه از روی نقاط زرد رنگ به گیاه رسیدید، موس خود را بر روی گیاهی که می بینید نگه داشته تا بالای نشانگر موس شما شکل کوچکی از گیاه به صورت رنگی ظاهر شود.

توجه داشته باشید اگر موس خود را بر روی گیاه نگه داشتید ولی بالای نشانگر موس خود شکل کوچک از گیاه را به صورت سیاه سفید دیدید، به این معنی است که باید به گیاه نزدیکتر شوید تا رنگی شود.

آموزش کندن گیاه در بازی WOW

 

مرحله چهارم:

در این مرحله برای کندن گیاه باید بر روی آن کلیک چپ کرده و منتظر شوید که یک پنجره کوچک مانند تصویر زیر نمایان شود که وقتی این  پنجره را دیدید یعنی کندن گیاه با موفقیت انجام شده است.

تصویر کندن گیاه در بازی WOW

توجه داشته باشید که تمامی گیاهانی که کنده شده در Backpack شما جمع می شود که بعدا می توانید آن ها را در حراجی به فروش برسانید، که در مطلبی دیگر به طور کامل درباره آن توضیح خواهیم داد.

حال با انجام این چهار مرحله و توجه کردن به نکات گفته شده به راحتی می توانید Herbalism را در بازی World Of Warcraft انجام دهید.

 

تست میکنیم