آموزش Horrific Visions در پچ 8.3 بسته الحاقی Battle For Azeroth

در این مطلب می خواهیم برای شما علاقمندان به بازی World Of Warcraft درباره ی “آموزش Horrific Visions در پچ 8.3 بسته الحاقی Battle For Azeroth” صحبت کنیم.

شرکت بلیزارد (Blizzard) چالش جدیدی با نام Horrific Visions (چشم انداز های وحشتناک) برای بازیکنان در پچ 8.3 بسته الحاقی Battle For Azeroth در نظر گرفته است.

 

چشم اندازهای وحشتناک در پچ 8.3

 

ورود به چشم انداز های وحشتناک (Horrific Visions) :

 

شما با تکمیل Assault ها می توانید راه خود را به عمیق ترین قسمت N’zoth’s باز کنید و همچنین حقایقی را که در سراسر Azeroth وجود دارد را بدست آورید.

در Horrific Visions  در پچ 8.3، 1 تا 5 بازیکن در مرکز شهر های Orgrimmar و Stormwind می توانند حضود داشته باشند.

 

شهر های Orgrimmar و Stormwind در Horrific Visions

 

ابتدا وقتی وارد یک چشم انداز (Vision) می شوید، ذهن شما در برابر حمله بی امان N’zoth تسلیم خواهد شد. 

پس در این حالت شما باید عقب نشینی کنید ، اما چیزهایی را که در طول مسیر تجربه کرده اید، به شما امکان می دهد برای سفر های آینده خود دفاع های بهتری بسازید. همچنین خوب است بدانید که بَک Legendary Cloak در اینجا برای شما به عنوان سپر خیلی کاربردی می باشد.

در ادامه  Wrathion (پسر Deathwing) در Horrific Visions پچ 8.3 بسته الحاقی BFA به علت اطلاعات زیادش درباره Legendary Cloak به کمک ما میاید تا بتوانیم یک Legendary Cloak ایجاد کنیم که در مقابل حملات N’zoth’s sanity از ما محافظت کند.

استفاده از Legendary Cloak به شما این جسارت را می دهد که به عمق این Vision بروید تا هم بتوانید Reward های بیشتری کسب کنید و هم بتوانید راز و رمز قدرت Nzoth پیدا کنید.

 

Legendary Cloak در پچ 8.3

 

شما همچنین علاوه بر گرفتن Legendary Cloak می توانید از N’zoth’s corruption قطعات بگیرید و برای آنالیز آن ها را پیش MOTHER و Magni ببرید که قدرت شما را در برابرN’zoth’s corruption زیاد کرده و برای جنگ با او به شما ابزارهایی نیز می دهد. که باعث می شود  در آینده با رفتن به Horrific Visions بتوانید به عمق آن نفوذ کنید و به مرور بیشتر می توانید به حملات N’zoth’s غبله کنید.

 

قطعات N'zoth's corruption در پچ 8.3

چالش ها به صورت انفرادی یا گروهی در Horrific Visions پچ 8.3:

از زمان Mage Tower شرکت بلیزارد (Blizzard) سعی دارد که زمینه ایی را فراهم کند تا بازیکنان به صورت انفرادی و بدون نیاز به گروه بتوانند وارد Dougeon ها شوند و یا حملات به صورت انفرادی انجام دهند.

در واقع شما می توانید در Horrific Visions پچ 8.3 در بسته الحاقی BFA بازی WOW هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی (حداکثر تا 5 نفر) بازی کنید.

 

خب دوستان این هم از“آموزش Horrific Visions در پچ 8.3 بسته الحاقی Battle For Azeroth” شما همچنین می توانید اطلاعات کامل تری در رابطه با بَک Legendary Cloak را در سایت ایران وارکرفت مطالعه کنید.

 

تست میکنیم