آموزش Level Up در بسته الحاقی Shadowlands

در این مطلب می خواهیم به “آموزش Level Up در بسته الحاقی Shadowlands” برای شما همراهان سایت ایران وارکرفت و طرفداران بازی World Of Warcraft بپردازیم.

تغییرات در Level Up در بسته الحاقی Shadowlands:

همانطور که ممکن است بدانید ماکسیمم level در بسته الحاقی Battle for Azeroth تا ۱۲۰ بود ولی شرکت بلیزارد (Blizzard) در بسته الحاقی Shadowlands تغییرات زیادی را در level های بازی ایجاد کرده مثلا ماکسیمم level را به جای ۱۳۰، ۶۰ در نظر گرفته است.

همچنین در بسته الحاقی Shadowlands (شدولندز) Level Up کردن 60 تا 70 درصد برای Level (سطح) 1-50 در مقایسه با Level Up کردن 1-120 در بسته الحاقی Battle For Azeroth سریعتر انجام می شود و شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام خط داستانی را برای بازی انتخاب کنید.

بازیکنان جدید و Alt ها در بسته الحاقی Shadowlands:

 

بازیکنان جدید و Alt (آلت) ها دارای تجربیات و Level های مختلفی در بسته الحاقی Shadowlands می باشند.

بازیکنان جدید در واقع برای گرفتن Level دارای انتخاب های محدودی در تعیین مناطق هستند ولی بازیکنان قدیمی تر دارای انتخاب های بیشتری می باشند.

توجه داشته باشید که اگر در حال حاضر تازه وارد بازی هستید (یا یک حساب کاربری جدید دارید) و می خواهیدکه تعداد انتخاب های بیشتری داشته باشید، حتما قبل از بسته الحاقی Shadowlands حداقل یک کاراکتر را در سطح 120 قرار دهید.

مناطق level Up کردن در بسته الحاقی Shadowlands:

برای بازیکنان جدید: 

  • سطح 1-10: Exile’s Reach (منطقه جدید برای همه بازیکنان)
  • سطح  10-50: Battle For Azeroth
  • سطح  50-60: Shadowlands

برای بازیکنان قدیمی:

  • سطح  10-50: انتخاب منطقه از بین 8 بسته الحاقی پیشین
  • سطح  50-60: Shadowlands

در ادامه تمامی اتفاقات در هر کدام از مناطق Leveling در بسته الحاقی Shadowlands را برای شما علاقمندان به بازی ورلد اف وارکرفت خواهیم گفت.

Level up کردن در بسته های الحاقی بازی ورلد اف وارکرفت

سطح 1-10، Exile’s Reach (منطقه جدید برای همه بازیکنان):

 

داستان Exile’s Reach این است که این جزیره به تازگی کشف شده و در واقع جزیره ایی جدید برای بازیکنان است. در این خط داستانی تعدادی از افراد با دسته اول در واقع قبل از شما به این منطقه فرستاده خواهند شد و شما با دسته ی دوم فرستاده خواهید شد تا ببینید چه اتفاقاتی افتاده است.

بازیکنان جدید به طور خودکار به Exile’s Reach می روند ، این منطقه جدید به بازیکنان کمک می کند تا دنیای فعلی را بهتر بشناسند. بازیکنان جدید گزینه ای دیگر برای انتخاب منطقه شروع ندارند. اما آلت (Alt) های بازیکنان قدیمی تر در Leveling حق اتخاب منطقه را دارند.

منطقه ی Exile’s Reach قابل دسترس برای هر 2 نژاد Horde و Alliance می باشد که در واقع باعث جذابیت بیشتر بازی می شود.

این منطقه دارای 2 تا  boss mini-dungeon که هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروه های 2 تا 5 نفره می تواند بازی شود. توجه داشته باشید scales سیاه چاله ها (dungeon) به اندازه و Ability گروه ها بستگی دارد.

منطقه Exile's Reach در بسته الحاقی Shadowlands

سطح  10-50،Battle For Azeroth:

 

در Level (سطح) 10 ، بازیکنان جدید به Boralus یا Dazar’alor منتقل می شوند تا سفر خود را در Battle of Azeroth ادامه دهند.

بازیکنان قدیمی تر و همچنین بازیکنان Level (سطح) 10 Allied Race جدید، Quest هایی دریافت خواهند کرد که آن ها را برای دیدار با Chromie به  شهرهای اصلی می برد.

این بدان معنی است که شما می توانید داستان بازی خود را در هر یک از expansion های موجود شروع کنید و با انتخاب هر خط داستانی،Level (سطح) 10-50 را کامل کنید. و همچنین یک اتفاق خوب است برای بازیکنان قدیمی که یکی یا دو تا از expansion ها را از دست داده اند یا علاقه ی خاصی به یک منطقه ی خاص از بازی را دارند، با این ویژگی می توانند به خاطرات گذشته خود در بازی WOW باز گردند.

سطح  50-60، Shadowlands:

 

بسته الحاقی Shadowlands بر خلاف 2 بسته الحاقی پیشین یعنی Legion و Battle For Azeroth، این اجازه را به شما نمی دهد که از هر منطقه ایی که می خواهید بازی را شروع کنید و در این بسته الحاقی حتما باید با منطقه the Maw و در ادامه ی آن با رفتن به جزیره Bastion شروع کنید.

همانطور که در مطلب معرفی Covenanat ها به شما گفتیم بسته الحاقی Shadowlands دارای 4 Covenant می باشد که بعد از پایان خط داستانی و رسیدن به  ماکسیمم Level یعنی 60، باید یکی از Covenant ها را انتخاب کنید که هر کدام دارای Quest های خاص، قدرت و مزایای ویژه می باشد.

خوب است بدانید هنگامی که یکی از شخصیت های بازی، داستان را تکمیل کرد و در level (سطح) 60 و به یک Covenanat ملحق شد، با وارد شدن هر کدام از Alt ها در سطح 50 دیگر نیازی به تکرار Questline نخواهید داشت.

Level up کردن در بسته الحاقی Shadowlands

 

همچنین در بسته الحاقی Shadowlands شاهد تغییراتی در Level Up کردن کلاس های Death Knights و Demon Hunters و Allied Race ها هستیم.

در بسته الحاقی Battle for Azeroth یا BFA و بسته های الحاقی قبل تر ار آن کلاس های Hero (هیرو)، Death Knights و Demon Hunters به ترتیب در Level های 55 و 98 فعال می شوند. در حالیکه در Shadowlands کلاس های Death Knights و Demon Hunter در همان Level (سطح) 1 فعال می شود.

در این بسته الحاقی Allied Race ها در level (سطح) 10 به جای 20 فعال می شوند و می تواند انتخاب کند به هر کدام از 8 بسته الحاقی پیشین که مایل است برود ولی نمی توانند به منطقه Exile’s Reach بروند.

همانطور که در مطلب تغییرات کلاس (Class) ها در Shadowlands گفتیم، شرکت بلیزارد (Blizzard) علاوه بر اضافه شدن توانایی (Ability) های جدید Ability هایی که در بسته الحاقی پیشین (BFA) حذف شده بود را در بسته الحاقی Shadowlands باز گردانده است.

توانایی Class ها در بسته الحاقی Shadowlands

 

همچنین در رابطه با حالت پرواز (Flying) در بسته الحاقی Shadowlands خوب است بدانید که می توانید انتخاب کنید که در مناطقی که هنوز Flying در آنجا باز نشده است Level Up نکنید.

همچنین می توانید انتخاب کنید که در مناطقی که هنوز Flying در آنجا باز نشده است، achievement (اچیومنت) Pathfinder (راه یاب) را کامل کنید تا انتخاب های وسیع تری داشته باشید.

طرفداران بازی ورلد اف وارکرفت این هم از “آموزش Level Up در بسته الحاقی Shadowlandsبرای اطلاع از دیگر اتفاقات در بسته الحاقی Shadowlands با ما در سایت ایران وارکرفت همراه باشید.

تست میکنیم