بسته الحاقی Legion در بازی World of warcraft

موضوعی که در این مطلب برای شما همراهان همیشگی سایت ایران وارکرفت و طرفداران بازی ورلد اف وارکرفت می خواهیم توضیح دهیم ، “بسته الحاقی Legion در بازی World of warcraft” می باشد.

بسته الحاقی Legion در بازی World of warcraft هفتمین نسخه از این بازی می باشد که توسط شرکت بلیزارد (Blizzard) برای طرفداران بازی wow معرفی شد.

 

داستان نسخه Legion در بازی WOW:

 

همانطور که در Trailer (پیش نمایش) جذاب و دیدنی بسته الحاقی Legion ممکن است دیده باشید شاه واریان بر روی کشتی را نشان می دهد که در جنگ شدید با Legion است و سپس دشمن دیرینه و قدیمی اش Sylvanas را خوهیم دید که برای کمک به او آمده است تا با هم در مقابل Legion ها بجنگند. در ادامه این Trailer خواهید دید که کشتی فرو می ریزد و نابود می شود و نشان می دهد که واریان به زیر آب رفته و به نظر می رسد که مرده است اما ناگهان به روی آب میاید و و با قدرت بیشتر به جنگیدن ادامه می دهد.

 

[aparat id=”EeTnr”]

 

میشه از این پیش نمایش متوجه شد که Alliance و Horde اختلافات قدیمی خود را کنار گذاشته اند و با هم دیگر علیه دشمنی بزرگتر متحد شده اند.

بسته الحاقی Legion در بازی World of warcraft دارای 40 نمایش نامه می باشد که بین Alliance و Horde تقسیم شده است.

 

تغییرات بسته الحاقی Legion در بازی World of warcraft:

 

یکی از تغییراتی که در بسته الحاقی Legion نسبت به بسته های پیشین ایجاد شده است افزودن Class جدید Demon Hunter (اهریمن) به بازی می باشد. که این اهریمن درشکل شخصیت Illidan Stormage با همان تیغ های برنده نشان داده شده است. در قسمتی از بازی شاهد حمله شیاطین به معبد سارگاس هستیم که Illidan شاگردانش برای دفاع به زندان Maradum می فرستد.

از دیگر تغییرات بازی wow در این بسته الحاقی می توان به افزایش Level (سطح) تا 110 اشاره کرد.

سازندگان نسخه Legion جزیره ایی به نام Broken isles به بازی ورلد اف وارکرفت اضافه کردند که Gul dan برای باز کردن دروازه ای به منظور ورود Legion ها به Azeroth به آن جا می رود تا ساکنین منطقه  Azeroth را نابود کند.

یکی از ویژگی های خوب بسته الحاقی Legion در بازی World of warcraft این است که هر کدام از Class های بازی را که انتخاب کنید، از همان ابتدا سلاح مرتبط را دریافت خواهید کرد.

همچنین شاهد تغییراتی در حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) هستیم که باعث شده بدست آوردن آیتم برای بازیکنان در بازی ورلد اف وارکرفت کمی راحت تر شود.

 

Patch های نسخه Legion در بازی World Of Warcraft:

 

 7.1.0 Patch با نام Return to Karazhan

7.1.5 Patch با نام Nighthold

7.2 Patch با نام Tomb of Sargeras

7.2.5 Patch با نام Deaths of Chromie

7.3 Patch با نام Shadows of Argus

7.3.5 Patch با نام Level scaling

 

بسته الحاقی Legion در بازی wow

توجه کنید که بسته الحاقی Legion در بازی wow نیز مانند بسته های پیشین این بازی هم بر روی سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) و هم بر روی سرورهای خصوصی (Private server) قابل بازی می باشد.

سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) دارای سروری کامل و بدون Bug (مشکل) و فیکس است فقط باید ماهیانه هزینه ای برای آن از طریق خرید گیم تایم پرداخت کنید تا بتوانید بر روی اکانت WOW خود این بازی را انجام دهید.

همچنین بازی در سرورهای خصوصی (Private server)  رایگان است ولی فاقد مزایای سرور اصلی می باشد و سرور دارای Bug و مشکل می باشد!

 

تست میکنیم