بسته الحاقی Shadowlands در بازی World of warcraft

در این مطلب می خواهیم شما را با بسته الحاقی Shadowlands در بازی World of warcraft، که هشتمین نسخه از سری بازی های ورلد اف وارکرفت می باشد آشنا کنیم.

در بسته الحاقی Shadowlands در بازی World of warcraft ، طبق گفته بلیزارد (Blizzard) شاهد بزگترین تغییرات نسبت به بسته های الحاقی گذشته هستیم که بسته های گذشته شامل:

Vanilla , The Burning Crusade , Warth Of the Lich King , Cataclysm , Mist Of Pandaria, Warloads Of Dreanor, Legion, Battle for Azeroth می باشد.

همچنین شرکت بلیزارد (Blizzard) زمان استفاده این نسخه از بازی WOW را سال 2020 اعلام کرده است.

 

تصویری از سیلواناس در نسخه shadowland در بازی World of warcraft

 

اتفاقات در بسته الحاقی Shadowlands در بازی WOW:

 

داستان بسته الحاقی Shadowlands در بازی World of warcraft در ادامه نسخه Battle for Azeroth یا BFA می باشد و بازیکنان همراه با خط داستانی جدید به مقابله با Sylvanas می روند تا از نابودی Azeroth جلوگیری کنند. بازیکنان برای مقابله با Sylvanas باید به Shadowlands رفته و با افراد مختلفی که در آن مناطق هستند دیدار کنند.

در بسته الحاقی Battle for Azeroth دیدیم که Sylvanas با از بین بردن مرز بین Battle for Azeroth و Shadowlands در واقع راه را به سرزمین Shadowlands باز کرد که در واقع میشه به آن دنیای پس از مرگ Warcraft نیز گفت.

در بسته الحاقی Shadowlands شاهد اضافه شدن مناطق جدیدی مانند Bastion (اولین مکانی که بازیکنان در این بسته الحاقی وارد آن می شوند.)، Oribos و  The Maw به بازی ورلد اف وارکرفت هستیم.

همچنین شاهد اضافه شدن Covenants به بسته الحاقی Shadowlands هستیم که بازیکنان در هر منطقه از Shadowlands با Covenant مختلفی رو به رو خواهند شد و بازیکنان با رسیدن به انتهای داستان و گرفتن ماکسیمم level در بازی می توانند با ملحق شدن به یک Covenant ست کامل زره بدست آورد.

همانطور که می دانید ماکسیمم level در بسته الحاقی Battle for Azeroth تا 120 بود ولی جالب است بدانید که شرکت بلیزارد (Blizzard) در بسته الحاقی Shadowlands ماکسیمم level را برای این بسته به جای 130، 60 در نظر گرفته است.

 

 محصولات نسخه Shadowlands در بازی World of warcraft:

محصولات بسته الحاقی Shadowlands در بازی WOW

توجه داشته باشید برای استفاده از تمامی محصولات WoW Shadowlands قبل از آغاز بازی باید پیش نیاز بازی یعنی WoW BFA یا Battle For Azeroth را از قبل خریداری کرده باشید تا WoW Shadowlands روی اکانت WoW یا بلیزارد شما فعال شود.

اولین محصول این بسته الحاقی با نام Shadowlands Basic است که همان نسخه Shadowlands که بعد از نسخه Battle for Azeroth می توانید آن را خریداری کرده و بازی کنید.

 

محصول بعدی بسته الحاقی Shadowlands، نسخه Shadowlands Heroic می باشد که خرید این محصول دارای موارد زیر می باشد:

1- تمامی محتویات نسخه Shadowlands Basic

2- اضافه شدن یک عدد Level Boost 120 به صورت رایگان به اکانت WOW

3- گرفتن یک Mount هوایی به صورت رایگان به نام Ensorcelled Everwyrm، که این Mount با انجام یک Quest ساده به شما داده می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که بر روی نسخه Shadowlands Heroic گیم تایم 30 روزه رایگان نمی باشد و باید آن را جداگانه خریداری کنید.

 

محصول آخر بسته الحاقی Shadowlands، نسخه Shadowlands Epic می باشد که کامل ترین ورژن از نسخه Shadowlands برای بازی WoW می باشد.

با خرید نسخه Shadowlands Epic، علاوه بر مواردی که برای محصول Shadowlands Heroic گفتیم هدایای دیگری دریافت خواهید کرد که شامل موارد زیر می باشد:

1- یک Pet رایگان با نام Anima Wyrmling

2- گیم تایم 30 روزه رایگان

3- یک Effect در بازی Hearthstone

4- یک Enchant جدید برای Weapon

 

خوب است بدانید که بسته الحاقی Shadowlands در بازی World of warcraf همانند بسته های پیشین بازی WOW هم بر روی سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) و هم بر روی سرورهای خصوصی (Private server) قابل بازی می باشد.

سرور اصلی بلیزارد (Blizzard)، سروری کامل و بدون Bug (مشکل) و فیکس است فقط باید ماهیانه هزینه ای برای آن از طریق خرید گیم تایم پرداخت کنید تا بتوانید بر روی اکانت WOW خود این بازی را انجام دهید. ولی بازی در سرورهای خصوصی (Private server) رایگان است ولی فاقد مزایای سرور اصلی می باشد و سرور دارای Bug و مشکل می باشد!

 

سایت ایران وارکرفت تریلر زیبا و جذاب بسته الحاقی Shadowlands را به شما علاقمندان بازی ورلد اف وارکرفت تقدیم می کند. همچنین می توانید با مراجعه به کانال ایران وارکرفت در آپارات تمامی ویدیو های آموزشی و … که مربوط به بازی World Of Warcraft یا WoW هستند را تماشا کنید.

[aparat id=”aTvkx”]

تست میکنیم