بسته الحاقی The Burning Crusade در بازی World of warcraft

سایت ایران وارکرفت در این مطلب قصد دارد اتفاقات موجود در بسته الحاقی The Burning Crusade در بازی World of warcraft را برای شما علاقمندان به این بازی توضیح دهد.

همانطور که ممکن است بدانید بسته ی (TBC) The Burning Crusade دومین بسته ای است که شرکت بلیزارد (Blizzard) بعد از بسته ی  Vanilla (وانیلا) برای علاقمندان به بازی WOW در سال 2007 معرفی کرده است.

جالب است بدانید که بسته الحاقی The Burning Crusade در روز انتشار این بسته الحاقی نزدیک به 2.4 میلیون نسخه از این بسته به فروش رسیده است.

 

بسته الحاقی The Burning Crusade در بازی World of warcraft

تغییرات بسته الحاقی The Burning Crusade در بازی World of warcraft:

 

در بسته الحاقی The Burning Crusade در بازی ورلد اف وارکرفت شاهد اضافه شدن 2 شخصیت نسبت به نسخه پیشین بازی Vanilla هستیم که یک شخصیت Draenei برای نژاد Alliance و شخصیت دیگر Blood Elve ها برای نژاد Horde می باشد.

همانطور که ممکن است بدانید Class ها (کلاس) در بسته الحاقی The Burning Crusade شامل، کلاس shaman مختص به نژاد Horde ها می باشد که برای orc ،troll و tauren در دسترس است و کلاس paladin مختص به نژاد Alliance هاست که برای human و dwarf در دسترس می باشد.

در بسته الحاقی The Burning Crusade در بازی WOW شما میتوانید سطح (Level) خود را تا 70 افزایش دهید یا به اصطلاح سطح خود را در بازی level up کنید.

همچنین در این نسخه از بازی world of warcraft سرزمینی جدید با نام Outland ایجاد شده است که شامل quests, dungeons, raids, zones, creatures و cities می باشد.

در حالت PVP (بازیکن در مقابل بازیکن) شاهد اضافه شدن میدان جنگی جدید با نام Eye of the Storm برای 2 گروه ، یکی برای شخصیت ها با سطح بین 61 تا 69 و دیگری برای شخصیت ها با سطح 70 هستیم.

 

خوب است بدانید که بسته الحاقی The Burning Crusade در بازی World of warcraf همانند بسته های پیشین بازی WOW هم بر روی سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) و هم بر روی سرورهای خصوصی (Private server) قابل بازی می باشد.

سرور اصلی بلیزارد (Blizzard)، سروری کامل و بدون Bug (مشکل) و فیکس است فقط باید ماهیانه هزینه ای برای آن از طریق خرید گیم تایم پرداخت کنید تا بتوانید بر روی اکانت WOW خود این بازی را انجام دهید.

همچنین بازی در سرورهای خصوصی (Private server) رایگان است ولی فاقد مزایای سرور اصلی می باشد و سرور دارای Bug و مشکل می باشد!

 

سایت ایران وارکرفت تریلر زیبا و جذاب بسته الحاقی (TBC) The Burning Crusade را به شما علاقمندان بازی ورلد اف وارکرفت تقدیم می کند.

 

[aparat id=”NdPIB”]

 

Patch های نسخه The Burning Crusade در بازی World Of Warcraft:

2.0 Patch با نام Before the Storm /The Burning Crusade

2.1 Patch با نام The Black Temple

2.2 Patch با نام Voice Chat

Patch 2.3 با نام The Gods of Zul’Aman

2.4 Patch با نام Fury of the Sunwell

 

تست میکنیم