بسته الحاقی Warlords of Draenor در بازی World of warcraft

در این مطلب قصد داریم که ششمین نسخه از بازی WOW را با عنوان بسته الحاقی Warlords of Draenor در بازی World of warcraft را برای شما علاقمندان در سایت ایران وارکرفت توضیح دهیم.

شرکت بلیزارد (Blizzard) بسته الحاقی Warlords of Draenor (WOD) در بازی World of warcraft ( WOW ) را با یک تغییر و تحول جالب در گرافیک همراه کرد تا بتواند نظر بازیکنان بیشتری را به بازی ورلد اف وارکرفت جذب کند.

 

بسته الحاقی Warlords of Draenor در بازی World of warcraft

داستان Warlords of Draenor در بازی World of warcraft:

داستان Warlords of Draenor در بازی WOW مطابق با کتاب های وارکرفت نیست و میشه گفت که از کتاب “Rise of the Horde” (طلوع هورد) الهام گرفته  است.

سرزمینی که در نسخه Warlords of Draenor بازی در آن انجام می شود، سرزمین Orc ها (اُرک ها) می باشد که در نسخه های پیشین بازی World Of Warcraft به آن سرزمین Outland می گفتند.

نسخه Warlords of Draenor در واقع بازگشت مجدد در زمان می باشد به این صورت که Garrosh Hellscream بعد از اینکه در نسخه پیشین یعنی Mists of Pandaria شکست خورد زمان را دستخوش تغییر کرده است.

میشه گفت که در این نسخه از بازی ورلد اف وارکرفت زمان به صورت موازي براي Orc ها ایجاد شده است که مانع از حمله آنان به Azeroth و نابودي Draenor می شود.

 

اتفاقات و تغییرات در بسته الحاقی Warlords of Draenor در بازی World of warcraft:

همانطور که می دانید در تمامی نسخه های بازی wow ما شاهد جزئیات فراوانی در بازی هستیم که این موضوع در نسخه Warlords of Draenor نیز دیده می شود.

یکی از جالب ترین تغییرات در این نسخه از بازی world of warcraft ایجاد قلعه کوچکی با نام Garrison می باشد که شهر شماست و می توانید در آن علاوه بر افزودن ساختمان‌ هاي مختلف نیروهای نظامی نیز در آن مستقر کنید. در واقع این افراد در زمان هایی که شما در قلعه نباشید برای شما طلا و موارد مورد نیازتان را جمع آوری می کند.

همانطور که قبلا هم گفتیم بازی، در بسته الحاقی Warlords of Draenor از نظر گرافیکی نسبت به بسته های پیشین بسیار بهتر شده است.

بازی ورلد اف وارکرفت در نسخه Warlords of Draenor از نظر حالت های بازیکن در مقابل دشمن (PVE) و بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) تغییر خاصی نسبت به بسته های پشین بازی نداشته است.

همچنین شرکت بلیزارد (Blizzard) در نسخه قبلی (Mists of Pandaria) بازی WOW جزيره ای به نام Timeless به بازی اضافه کرد که مورد توجه بازیکنان نیز قرار گرفته بود، حال از این تجربه موفقیت آمیز خود در بسته الحاقی Warlords of Draenor به شکل گسترده تری استفاده کرده است که ماجراجویی را در سرزمین های بازی برای کشف گنج های پنهان و مبارزه با دشمنان افزایش داده است.

خوب است بدانید که بسته الحاقی Warlords of Draenor در بازی ورلد اف وارکرفت نیز مانند بسته های پیشین این بازی هم بر روی سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) و هم بر روی سرورهای خصوصی (Private server) قابل بازی می باشد.

سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) دارای سروری کامل و بدون Bug (مشکل) و فیکس است فقط باید ماهیانه هزینه ای برای آن از طریق خرید گیم تایم پرداخت کنید تا بتوانید بر روی اکانت WOW خود این بازی را انجام دهید.

همچنین بازی در سرورهای خصوصی (Private server)  رایگان است ولی فاقد مزایای سرور اصلی می باشد و سرور دارای Bug و مشکل می باشد!

Patch های بسته الحاقی Warlords of Draenor در بازی World Of Warcraft:

Patch 6.0 با نام The Iron Tide

Patch 6.1 با نام The Adventure Continues

Patch 6.2 با نام Fury of Hellfire

 

شما می توانید با مراجعه به کانال ایران وارکرفت در آپارات تمامی ویدیو های آموزشی و … که مربوط به بازی World Of Warcraft یا WoW هستند را تماشا کنید.

سایت ایران وارکرفت تریلر سینمایی دیدنی Warlords of Draenor به طرفداران بازی WOW تقدیم می کند.

 

[aparat id=”H9QBi”]

 

تست میکنیم