بسته الحاقی Wrath of the Lich King در بازی World of warcraft

در این مطلب می خواهیم شما همراهان سایت ایران وارکرفت را با “بسته الحاقی Wrath of the Lich King در بازی World of warcraft” آشنا کنیم.

سومین بسته الحاقی در بازی ورلد اف وارکرفت، بسته ی WOLTK) Wrath of the Lich King) می باشد که توسط شرکت بلیزارد (Blizzard) برای بازی WOW معرفی شد.

 

Wrath of the Lich King در بازی wow

 

داستان بسته الحاقی Wrath of the Lich King در بازی World of warcraft:

 

بسته الحاقی Wrath of the Lich King همانند 2 نسخه پیشین بازی یعنی بازی World Of Warcraft Classic – Vanilla  و نسخه World Of Warcraft : The Burning Crusade – TBC دارای سبک نقش آفرینی (MMORPG) است.

در بسته الحاقی Wrath of the Lich King در بازی World of warcraf شما وارد دنیای برفی وارکرفت خواهید شد که حس و حال متفاوتی نسبت به بسته های پیشین تجربه خواهید کرد.

این نسخه از بازی WOW ادامه دهنده نسخه پیشین بازی یعنی TBC) The Burning Crusade) می باشد. با توجه به نسخه پیشین بازی در ادامه می بینیم که در نسخه Wrath of the Lich King  شخصی با انرژی نامیرا به شهرهای Azeroth و دیگر بخش ها حمله می کند که بسیار هم قدرتمند می باشد. سپس Warchief با شروع جنگ برای مقابله با دشمنان ارتش خود را به طرف شمال حرکت می دهد.

در ادامه شاهد بازگشت پادشاه Varian Wrynn هستیم که برای تاج گذاری بر سر خود برگشته است. ارتشی که Varian Wrynn برای مقابله با Lich King فرستاده ارتشی قدرتمند و تحت فرمانده ای Bolvar fordragon می باشد.

 

تغییرات بسته الحاقی Wrath of the Lich King در بازی World of warcraft:

 

افزودن بخش های جدید به بازی ورلد اف وارکرفت که شامل شهرهای شمالی است که زیر نظر Lich King (پادشاه لیچ) که به پادشاه نامیرا نیز معروف است می باشد.

در نسخه Wrath of the Lich King شاهد افزایش سطح (Level) تا سطح 80 می باشیم که این مقدار در نسخه قبلی بازی World Of Warcraft یعنی The Burning Crusade تا سطح 70 بود.

در بسته الحاقی Wrath of the Lich King در بازی WOW شاهد این هستیم که Lich King، شوالیه مرگ (Death Knights) را که توسط Alliance و Horde ترک شده بود را دوباره برگرداند.

همچنین در نسخه Wrath of the Lich King بازی ورلد اف وارکرفت می توانید قدرت های جدیدی را با انتخاب هر Class از بازی کسب کنید.

نسخه wrath of the lich king بازی wow

Patch های نسخه Wrath of the Lich King در بازی World Of Warcraft:

3.1 Patch با نام Secrets of Ulduar

3.2 Patch با نام Call of the Crusade

3.3 Patch با نام Fall of the Lich King

 

شما می توانید با مراجعه به کانال ایران وارکرفت در آپارات تمامی ویدیو های آموزشی و … که مربوط به بازی World Of Warcraft یا WoW هستند را تماشا کنید.

 

[aparat id=”SobKI”]

 

بسته الحاقی Wrath of the Lich King در بازی World of warcraf همانند بسته های پیشین بازی WOW هم بر روی سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) و هم بر روی سرورهای خصوصی (Private server) قابل بازی می باشد.

سرور اصلی بلیزارد (Blizzard)، سروری کامل و بدون Bug (مشکل) و فیکس است فقط باید ماهیانه هزینه ای برای آن از طریق خرید گیم تایم پرداخت کنید تا بتوانید بر روی اکانت WOW خود این بازی را انجام دهید.

همچنین بازی در سرورهای خصوصی (Private server) رایگان است ولی فاقد مزایای سرور اصلی می باشد و سرور دارای Bug و مشکل می باشد!

 

 

تست میکنیم