معرفی نژاد Mechagnome در پچ 8.3 بازی wow در Battle for Azeroth

در این مطلب قصد داریم به معرفی نژاد Mechagnome در پچ 8.3 بازی wow در Battle for Azeroth”  برای شما همراهان سایت ایران وارکرفت بپردازیم.

شرکت بلیزارد (Blizzard) در پچ 8.3 بازی wow در Battle for Azeroth دو Allied Races را با نام های نژاد Vulpera و نژاد Mechagnome معرفی کرده است.

نژاد Mechagnome (مکاگنوم) یک Allied Races است که به نژاد Alliance در پچ 8.3 در بسته الحاقی Battle for Azeroth اضافه می شود و افراد این نژاد عضوی از جزیره مکاگان می باشند.

توجه داشته باید که برای فعال شدن نژاد Mechagnome در بازی ورلد اف وارکرفت لازم است که از قبل یک سری فعایت ها را انجام دهید که در ادامه این فعالیت ها را به شما خواهیم گفت.

در ابتدا باید بسته الحاقی Battle for Azeroth را خریداری کرده باشید.

بعد از خرید بسته الحاقی Battle for Azeroth، باید Storyline های مکاگان رو انجام و The MechagonianThreat که فقط برای Alliance ها می باشد را دریافت کنید. همچنین باید Quest (ماموریت) های مربوط به مکاگان  را به طور کامل انجام دهید.

و در نهایت بعد از دریافت Rustbolt Resistance و Allied Races: Mechagnome در واقع نژاد Mechagnome برای شما Unlock (باز یا فعال) می شود.

نژاد Mechagnome در پچ 8.3 بازی wow

قابلیت های نژاد Mechagnome در پچ 8.3 در Battle for Azeroth: 

 

نژاد Mechagnome در بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World Of Warcraft دارای 5 قابلیت یا Ability می باشد که ما در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- قابلیت Hyper Organic Light Originator :

این قابلیت دارای 3 دقیقه Cooldown می باشد .

عملکرد آن به این صورت است که با فعال کردن آن می توانید با دعوت 2 تا Organic Light duplicate در واقع به نحوی حواس دشمن شما پرت خواهد شد.

2- قابلیت Combat Analysis :

این قابلیت به صورت Buff می باشد که تا 8 Stak (استک) هم می تواند بالا رود.

عملکرد این قابلیت به این صورت است که اطلاعات جنگ را جمع و آنالیز می کند و primary stats شما را تا 50 عدد زیاد می کند.

توجه داشته باشید که فقط در مدت زمانیکه در Combat باشید این قابلیت فعال می باشد.

3- قابلیت Mastercraft :

این قابلیت در واقع دست های شخصیت شما را به ابزارها تبدیل می کند به این صورت که دیگر برای مشاغلی مانند Blacksmithing (آهنگری)، Minig (کندن سنگ)، Cooking (آشپزی) به ابزاری مثل کلنگ و چکش و آتش احتیاجی نخواهید داشت.

4- قابلیت Emergency Failsafe :

کاربرد این قابلیت در مواقعی است که شما با جان کمتر از 20 درصد در بازی از جایی پرت شوید.

این قابلیت جان شما را 15 درصد افرایش می دهد یا به اصطلاح شما را Heal می کند.

5- قابلیت Skeleton Pinkie :

با این قابلیت می توانید تمامی درب ها و Chest (صندوق) های موجود در بازی را باز کنید.

 

کلاس (Class) ها برای نژاد Mechagnome در پچ 8.3 بازی world of warcraft :

 

Death Knight یا شوالیه ی مرگ (توجه داشته باشید که این کلاس با پیش خرید بسته الحاقی Shadowlands برای شما فعال خواهد شد.)

Hunter یا شکارچی

Mage یا جادوگر

Monk یا راهب

Priest یا کشیش

Rogue یا فریب دهنده

Warlock یا جادوگر

Warrior یا جنگجو

 

همانطور که در مطلب معرفی نژاد Vulpera گفتیم، تمامی Allied Race ها دارای یک ست مخصوص نژاد خود یا به اصطلاح Heritage Armor (هرتریج آرمور) می باشند، که با رسیدن به سطح (Level) 110 بدون استفاده از Boost و انجام Quest (ماموریت) مربوطه می توانید این Heritage Armor را دریافت کنید که نژاد Mechagnome نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

همچنین با انجام دادن اولین Quest خود به نام For the Alliance در سطح 20  می توانید Mechagonian Tabard را نیز دریافت کنید.

 

هرتریج آرمور در نژاد Mechagnom در پچ 8.3 e

 

همچنین نژاد Mechagnome دارای Mount مخصوص خود با نام  Mechagon Mechanostrider می باشد که در تصویر زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

 

مانت Mechagon Mechanostrider در پچ 8.3

طرفداران بازی WOW این هم از معرفی نژاد Mechagnome در پچ 8.3 بازی wow در Battle for Azeroth، با ما در سایت ایران وارکرفت همراه باشید تا در مطالب آینده شما را با پچ (Patch) های دیگر بازی ورلد اف وارکرفت آشنا کنیم.

 

تست میکنیم