معرفی نژاد Vulpera در پچ 8.3 بازی wow در Battle for Azeroth

همراهان سایت ایران وارکرفت، در این مطلب قصد داریم به معرفی نژاد Vulpera در پچ 8.3 بازی wow در Battle for Azeroth” بپردازیم.

نژاد Vulpera یک Allied Races (نژاد) روباه مانند است که به Horde ها اضافه می شود. این نژاد در ابتدا به پچ 8.3 بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی ورلد اف وارکرفت اضافه می شود و در ادامه جزئی از نژادهای اصلی بازی WOW خواهد شد.

برای اینکه نژاد Vulpera برای شما فعال شود و در واقع بتوانید از آن در بازی WOW استفاده کنید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

قبل از هر چیز باید بسته الحاقی Battle for Azeroth را خریداری کرده باشید.

انجام Quest Line منطقه ی Vol’dun و دریافت Secrets in the Sands که فقط برای نژاد Horde ها می باشد.

همچنین باید Reputation منطقه ی Vol’dun به اسم Voldunai را دریافت کنید. و در نهایت باید تمامی Quest های مربوطه به این نژاد را انجام دهید.

با همراه باشید تا در ادامه به صورت کامل تر به معرفی نژاد Vulpera در پچ 8.3 بازی wow در Battle for Azeroth بپردازیم.

 

نژاد Vulpera در پچ 8.3 بازی wow

قابلیت های نژاد Vulpera در پچ 8.3 بازی wow: 

 

همانطور که گفتیم نژاد Vulpera در پچ 8.3 بسته الحاقی Battle for Azeroth توسط شرکت بلیزارد (Blizzard) معرفی شد.

یکی از ویژگی هایی که نژاد Vulpera دارا می باشد قابلیت Bag of Tricks است که به شما 1.5 دقیقه Cooldown می دهد و همچنین به دشمن شما Damage وارد می کند.

از دیگر قابلیت های نژاد Vulpera در بازی World Of Waecraft که به چشم می خورد شامل، Make Camp (ایجادکمپ) و Return to Camp (بازگشت به کمپ) که باعث می شود به کمپ قبلی که ایجاد کرده اید برگردید و دارای 1 ساعت Cooldown می باشد.

همچنین در نژاد Vulpera شاهد قابلیت Alpaca Saddlebags هستیم که به صورت Buff (باف) می باشد و در Bag (کیف) شما 8 جای خالی ایجاد می کند.

قابلیت Nose For Trouble، یکی دیگر از قابلیت های این نژاد می باشد که با استفاده از آن زمانیکه Damage میخورید میزان آن را 5 درصد کم می کند.

 

کلاس (Class) های موجود برای نژاد Vulpera در پچ 8.3 بازی world of warcraft:

 

Death Knight یا شوالیه ی مرگ (توجه داشته باشید که این کلاس با پیش خرید بسته الحاقی Shadowlands برای شما فعال خواهد شد.)

Hunter یا شکارچی

Mage یا جادوگر

Monk یا راهب

Priest یا کشیش

Rogue یا فریب دهنده

Shaman یا جادوگر

Warlock یا جادوگر

Warrior یا جنگجو

 

همانطور که ممکن است بدانید هر Allied Race دارای یک Set (ست) مخصوص می باشد که به آن Heritage Armor (هرتریج آرمور) می گویند. نژاد Vulpera نیز Heritage Armor مخصوص خود را دارد که با رسیدن به سطح 110 (بدون Boost) شما Heritage را برای Vulpera دریافت خواهید کرد. که این set فقط توسط نژاد Vulpera می تواند transmog (ترنسموگ) شود.

خوب است بدانید که اگر در سطح 20 یعنی ابتدای بازی، اولین Quest خود را با for the Horde آغاز کنید می توانید Tabard of the Vulpera را دریافت کنید.

 

Heritage Armor در نژاد Vulpera در بازی WOW

همچنین هر Allied Race دارای Mount  و Shaman Totem مخصوص به خود می باشد. Mount نژاد Vulpera که با انجام سناریوی Allied Races Vulpera فعال می شود، Caravan Hyena نام داد.

Mount Caravan Hyena در نژاد Vulpera بازی wow

shaman totem در نژاد Vulpera

با ما در سایت ایران وارکرفت همراه باشید تا در مطلبی دیگر شما را با نژاد Mechagnome در پچ 8.3 در بسته الحاقی Battle for Azeroth آشنا کنیم.

تست میکنیم