کسب Gold از طریق Auction House در پچ 8.3 بسته الحاقی BFA

در این مطلب قصد داریم برای شما همراهان سایت ایران وارکرفت از کسب Gold از طریق Auction House در پچ 8.3 بسته الحاقی BFA” بگوییم.

همانطور که می دانید با آمدن پچ 8.3 شاهد برخی مشکلات در Auction House هستیم، شرکت بلیزارد (Blizzard) گفته است که مواردی از مشکلات را شناسایی کرده است و در تلاش برای رفع این مشکلات می باشد، همچنین گفته است که برخی از مواردی که باعث ایجاد “خطای Auction داخلی” شده اند را حل کرده ایم ، اما هنوز هم رخ می دهد و ما همچنان در حال بررسی آن هستیم.

توجه داشته باشید که، هنگامی که آیتم ها از Auction House به Mail باز می گردند، به اشتباه Stack های بیشتر از حداکثر 16 را نشان نمی دهد. که بدین معناست که برخی از آیتم ها در MailBox نمی آیند. خوب است بدانید که اگر Mail شما خالی باشد ولی نتوانید آن را Delete کنید نشان دهنده ی همین مشکل می باشد.

برای بازیابی آیتم های گمشده، ابتدا تمام 16 تا Stack نمایش داده شده را از Mail خود بیرون بیاورید، سپس mailbox را ببندید و مجدداً باز کنید تا بقیه ی آیتم ها را نیز مشاهده کنید (شاید لازم باشد چندین بار این کار را تکرار کنید).

در ادامه می خواهیم تجربیات 2 نفر از بازیکنان بازی World Of Warcraft را در زمینه کسب Gold از طریق Auction House در پچ 8.3 بسته الحاقی BFA را به شما بگوییم.

 

کسب گلد در بازی WOW

 

تجربه ی اولین نفر در زمینه Auction House :

 

در ابتدا این بازیکن بازی WOW، از وجود مقدار زیادی موجودی قبل از راه اندازی پچ 8.3 بسته الحاقی Battle For Azeroth مطمئن شد؛ این بدین معنا است که این شخص به اندازه کافی دارای Expulsom و  Marks of Honor که هر دوی این ها مختص زمان خودشان هستند.

در زیر تصویری از صفحه Auction House این بازیکن را می بینید که در 36 ساعت توانسته است از فروش آیتم های خود 1.9 میلیون Gold بدست آورد.

دریافت 1.9 میلیون gold در آکشن هاوس در پچ 8.3

 

 

جالب این جاست که بر روی 2 سرور مختلف دیگر با اینکه تعداد آیتم ها به یک اندازه بوده است، توانسته با 2 برابر کردن قیمت های سرور در مقابل سرور دیگر میزان Gold خود را به 2.5 میلیون برساند.

 

تجربه ی دومین نفر در زمینه Auction House :

 

این بازیکن بازی ورلد اف وارکرفت گفته است که بر روی Hexweave Bags و Warfront turn-ins تمرکز کرده است.

او گفته است که من دائماً Auction House را  Redresh میکنم و هر وقت آیتم جدیدی Post شد، دوباره آیتم خود را post می کنم.

 

تجربیات دریافت گلد در آکشن هاوس پچ 8.3

 

توجه داشته باشید که شرکت ایران وارکرفت تمامی محصولات بازی World Of Warcraft یا WoW را مانند:

 

خرید و فروش گلد WoW یا طلا WoW (آمریکا و اروپا )

 

خرید و فروش WoW Token ( آمریکا و اروپا )

 

خرید و فروش کد محصولات( آمریکا و اروپا )

 

در تمامی ریلم های سرور های بلیزارد از بازیکنان محترم با بالاترین قیمت و واریز آنی بعد از تحویل محصول خریداری می کند.

 

برای اطلاع و هماهنگی از نحوه کار با پشتیبانان سایت در قسمت  “تماس با ما ” در ارتباط باشید.

 

خب همراهان سایت ایران وارکرفت این مثال هایی بود ازکسب Gold از طریق Auction House در پچ 8.3 بسته الحاقی BFA، شما هم می توانید تجربیات خودتون برای ما بنویسید.

تست میکنیم