بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World of warcraft

در این مطلب می خواهیم به شما همراهان سایت ایران وارکرفت و طرفداران بازی ورلد اف وارکرفت اطلاعاتی درباره ی “بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World of warcraft” دهیم.

شرکت بلیزارد (Blizzard) بسته الحاقی (BFA) Battle for Azeroth را به عنوان هفتمین نسخه از بازی World of warcraft، برای طرفداران این بازی معرفی کرده است.

 

Battle for Azeroth در بازی wow

بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World of warcraft:

 

شرکت بلیزارد (Blizzard) در نسخه (BFA) Battle for Azeroth با الهام از آیتم های موفق نسخه پیشین (Legion) سعی دارد تا مانند نسخه قبلی خط داستانی جذابی برای Battle for Azeroth ایجاد کنند.

در بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World of warcraft نیز مثل همیشه شاهد نبرد بین Horde و Alliance خواهیم بود و Level (سطح) خود را تا 120 می توانید افزایش دهید.

شروع داستان (BFA) Battle for Azeroth با حمله Sylvanas (رهبر Horde) به Night Elf‌ ها و رفتن به مکان Darnassus که در پی آن درخت زندگی را آتش زده و قاره Kalimdor را در اختیار می گیرد. از آن طرف هم Alliance ها به رهبری Anduin Wrynn (پسر شاه Varian) در مقابل این حملات به Lordaeron حمله کرده و شهر Undead‌ ها را تصاحب می کند و تمام قاره Eastern Kingdoms در اختیار Alliance قرار می گیرد.

در ادامه به منظور متحد شدن نیروهای دیگر با این 2 گروه، Horde ها نیروهای خود را برای متحد شدن Troll ها به Zandalar  و Alliance ها نیز نیروهای خود را به Kul Tiras میفرست

همانطور که ممکن است بدانید در انتهای بسته الحاقی پیشین (Legion) در بازی world of warcraft منطقه Azeroth تا مرز نابودی رفته بود، برای جلوگیری از نابودی این سرزمین بازیکنان باید تلاش کنند تا Heart of Azeroth را پر کنند.

سایت ایران وارکرفت تریلر زیبا و جذاب بسته الحاقی Battle for Azeroth را به شما علاقمندان بازی ورلد اف وارکرفت تقدیم می کند.

 

[aparat id=”EkA1w”]

 

تغییرات و ویژگی های بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World of warcraft:

 

تغییراتی که در بسته الحاقی Battle for Azeroth نسبت به بسته های پیشین بازی ورلد اف وارکرفت به چشم می خورد تغییر در طراحی های مناطق بازی می باشد.

از دیگر تغییرات در نسخه Battle for Azeroth اضافه شدن 6 نژاد جدید به بازی می باشد که 3 نژاد NightBorne ،Highmountain Taure ، Zandalari Trolls برای Horde ها و 3 نژاد Lightforged Draenel ،Void Elf، Dark Iron Dwarves برای Alliance هاکه چهره آن ها را در تصویز زیر می توانید ببینید.

 

هورد ها در Battle for azeroth

 

ها Alliance دربازی wow

 

همچنین در بسته الحاقی Battle for Azeroth شاهد بازگشت Level Scaling به بازی wow هستیم که در واقع مناطق و ماموریت های جدید در بازی با level بازیکنان در بازی یکی می شود و به مراتب جذابیت بازی در level up کردن بیشتر می شود.

در  این نسخه از بازی World of warcraft علاوه بر تغییراتی که در حالت PVP در قسمت Talent آن ایجاد شده، ما شاهد اضافه شدن Rewards (پاداش ها)، Dueler’s Guild و mode war در بازی هستیم که با استفاده از mode war می توانید شیوه بازی کردن خودتان را در Realm ها به PVP و PVE تغییر دهید.

برای حالت (mode) War خوب است بدانید که این حالت برای مواقعی که در سرزمین دشمن هستید جذابیت بیشتری خواهد داشت و هنگامی که این حالت در بازی فعال باشد میزان EXP و Reputation برای شما 10 درصد بیشتر می شود.

از ویژگی های خوب بسته الحاقی Battle for Azeroth که به چشم می خورد تنوع مناطق مختلف است که هر کدام داستان متفاوت و جذاب خود را به همراه دارد.

Patch های نسخه Battle for Azeroth در بازی World Of Warcraft:

 

8.0.1 Patch با نام Battle for Azeroth expansion

8.1 Patch با نام Tides of Vengeance

8.1.5 Patch با نام Tides of Vengeance Interim

 

خوب است بدانید که بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World of warcraf همانند بسته های پیشین بازی WOW هم بر روی سرور اصلی بلیزارد (Blizzard) و هم بر روی سرورهای خصوصی (Private server) قابل بازی می باشد.

سرور اصلی بلیزارد (Blizzard)، سروری کامل و بدون Bug (مشکل) و فیکس است فقط باید ماهیانه هزینه ای برای آن از طریق خرید گیم تایم پرداخت کنید تا بتوانید بر روی اکانت WOW خود این بازی را انجام دهید.

همچنین بازی در سرورهای خصوصی (Private server) رایگان است ولی فاقد مزایای سرور اصلی می باشد و سرور دارای Bug و مشکل می باشد!

 

محصولات بسته الحاقی Battle for Azeroth در بازی World Of Warcraft:

 

شما می توانید تجربه ای جدید در نسخه Battle for Azeroth را با خرید محصولات این نسخه که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد، بدست آورید.

نسخه Battle for Azeroth Digital Deluxe: یکی از محصولات Battle for Azeroth است که بر روی این محصول یک گیم تایم 30 روزه رایگان نیز می باشد. این محصول دارای 1 pet  و 1 Mount می باشد.

نسخه Battle for Azeroth Standard : محصول دیگری از بسته الحاقی Battle for Azeroth می باشد که این محصول BFA فاقد گیم تایم می باشد و باید به صورت جداگانه خریداری شود.

 

 

تست میکنیم