بهترین Addon ها برای پچ 8.3 N’zoth بسته الحاقی BFA

در این مطلب قصد داریم “بهترین Addon ها برای پچ 8.3 N’zoth بسته الحاقی BFA” را برای شما همراهان سایت ایران وارکرفت توضیح دهیم.

به منظور کمک به شما Player های بازی World of Warcraft برای صرفه جویی در زمان، لیستی از Addons های پچ 8.3 N’zoth بسته الحاقی Battle For Azeroth را برای شما تهیه کرده ایم.

 

 Addon ها در پچ 8.3 N’zoth برای Assault ها:

 

1- HandyNotes Visions of N’zoth:

 

HandyNotes یکی از رایج ترین Addon (اَدون) ها در map highlight  بازی WoW می باشد.

هنگامیکه HandyNotes خود را فعال کنید، بر روی نقشه Vision های N’zoth تمامی مکان های rare ها، Chest ها، event ها و .. نمایش داده می شود؛ برای مثال در شکل زیر می توانید نقشه ایی را که spawns (تخم ریزی کردن) Friendly Alpaca  را نشان می دهد را ببینید.

 

spawns (تخم ریزی کردن) Friendly Alpaca در پچ 8.3

مشکل اصلی این Addons ، به روزرسانی های روزانه (daily updates) آن است تا بتواند نقاط highlight (برجسته)، event های مربوط به هر روز را در Uldum و   Vale of Blossoms نشان دهد.

 

2- TomCat Tours Visions of N’zoth:

 

یکی دیگر از Addon ها برای پچ 8.3 N’zoth ، که هم با Handy Notes و هم به صورت جداگانه کار می کند، Addon TomCat Tours می باشد.

این Addon علاوه بر مشخص کردن مکان هایی  برای Rare ها در نقشه، لیستی را هم به نقشه اضافه می کند که همه ی Rare های در دسترس و غیر دسترس، در جریان assault فعلی را نشان می دهد.

همچنین با این Addon شاهد تغییر رنگ Rare ها در نقشه و نقشه کوچک (minimap) هستیم که به شما این را امکان می دهد تا به راحتی آن ها را مشاهده کنید.

 

Addon TomCat Tours در پچ 8.3 بازی wow

 

3- Corrupted Mobs:

با جنگ اصلی N’zoth Assault، ممکن است که موجودات corrupted پیدا کنید.

این موجودات Buff (باف) N’zoth می باشد که هر چه طولانی تر در مبارزه باشید، corruption شما  بیشتر می شود. آن ها همچنین Corrupted Mementos را drop می کنند.

یکی از بهترین راه های ردیابی آنها استفاده از WeakAura است که یک پیکان را به نام آن ها اضافه می کند ، به علاوه وقتی نزدیک یک Corrupted mob شوید، یک ring noise برای شما پخش می شود.

 

Addon هایی که وجود chest، event و rare ها را هشدار می دهند:

 

  • Addon NPCScan
  • Addon SilverDragon
  • Addon RareScanner

 

همچنین خوب است بدانید که محبوب ترین Addon در بازی ورلد اف وارکرفت Deadly Boss Mods ، دارای یک module ویژه برای challenge هایی مانند:

Proving Grounds ، Mage Tower و اکنون برای Horizific Vision است.

 

همراهان سایت ایران وارکرفت این هم از معرفی بهترین Addon ها برای پچ 8.3 N’zoth بسته الحاقی BFA، شما نیز می توانید نظرات و تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

تست میکنیم