قانونی بودن یا نبودن Multiboxing در بازی World Of Warcraft

در این مطلب می خواهیم در رابطه با “قانونی بودن یا نبودن Multiboxing در بازی World Of Warcraft” برای شما همراهان سایت ایران وارکرفت توضیح دهیم.

 

Multiboxing در بازی World Of Warcraft:

 

اصطلاح Multiboxing (مولتی باکسینگ) یا isboxer (آیز باکسر) به این معناست که، شما به عنوان بازیکن در بازی ورلد اف وارکرفت همزمان با بیش از یک کاراکتر شروع به بازی خواهید کرد و در واقع هر کاری که با کاراکتر اول انجام دهید بر روی کاراکتر های بعدیتان نیز تکرار می شود.

مثلا اگر شما در حالت غیر از  Multibox در یک بازه زمانی 1 ساعته بتوانید ۱۰۰ تا گیاه (گل) یا سنگ را جمع‌آوری کنید، در حالت Multibox در صورت استفاده از 4 کاراکتر در واقع 400 گیاه (گل) یا سنگ را جمع‌آوری کرده اید.

همچنین جالب است بدانید که فرآیند Multiboxing کاملا توسط شخص شما کنترل می‌شوند و تصور این که نرم‌افزارهای Multiboxing اتوماتیک است و یا با استفاده از ربات‌ ها کنترل می شود کاملا اشتباه می باشد.

همانطور که ممکن است بدانید برای Raid کردن و رفتن به Dungeon (سیاهچاله) نیاز به دریافت یک سری آیتم ها دارید که به وسیله ی انجام فعالیت هایی در بازی مانند Herbalism (کندن گیاه)، Mining (کندن سنگ)، Fishing (ماهیگیری) و.. بدست می آیند.

 

در نظر داشته باشید که برای بدست آوردن این موارد باید زمان زیادی را صرف جمع آوری آن ها کنید به همین منظور 2 راهکار برای شما وجود دارد:

 

1- اولین راهکار، تهیه موارد مورد نیاز از طریق Farmer ها (تولیدکنندگان این محصولات)، که باید در ازای آن به این Farmer ها  Gold WOW یا طلا wow پرداخت کنید.

به طور معمول می توان Farmer ها را به دو دسته تقسیم کرد:

دسته اول، آن دسته از Farmer ها می باشند که می خواهند علاوه بر لذت از بازی در کنار آن مقدار کمی از موارد مورد نیاز را جمع آوری کنند که در نتیجه مقدار طلا ورلد آف وارکرفت که در ازای آن از بازیکنان دریافت می کنند نیز کم می باشد.

دسته دوم، Farmer ها یی می باشند که به منطور دریافت آیتم های بازی طلا یا گلد WOW زیادی را جمع‌ می‌کنند و با خرید و فروش Gold WOW به دیگر بازیکنانی که نیاز به طلای World Of Warcraft  یا گلد WOW دارند درآمد کسب می‌کنند.

2- دومین راهکار، تهیه موارد مورد نیاز از طریق Multiboxing (مولتی باکسینگ) یا نرم افزار ISboxer (آیز باکسر) توسط خودتان در بازی WOW میباشد

 

 

multiboxing در بازی wow

 

یکی از ویژگی های جالب بازی World Of Warcraft، ارزش طلا WOW یا Gold WOW در این بازی است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از سایت‌های خرید و فروش Gold WOW ، آن را به واحد پول واقعی تبدیل کنند یا از طریق فروش Gold WOW  آن را تبدیل به WOW Token نمایند و سپس به خرید و فروش WOW TOKEN بپردازند.

 

 

متن بلیزارد در رابطه با multiboxing

 

حال که با اصطلاح Multiboxing یا نرم افزار isboxer و نحوه ی عملکرد آنها در بازی WOW و خرید و فروش WOW طلا و خرید و فروش WOW TOKEN آشنا شده اید، در رابطه با “قانونی بودن یا نبودن Multiboxing در بازی WOW باید به شما بگوییم که Multiboxing (مولتی‌باکسینگ) در واقع قوانین بازی ورلد اف وارکرفت را زیر سوال نمی‌برد و این کار، عملی قانونی می باشد و همانطور که گفتیم نرم‌افزارهای Multiboxing کاملا توسط شما و بدون دخالت هیچ رباتی صورت می گیرد، خود می تواند دلیلی بر غیر قانونی نبودن Multiboxing (مولتی باکسینگ) یا isboxer (آیز باکسر) در بازی World Of Warcraft باشد.

 

شما میتوانید برای خرید نرم افزار ISboxer یا (MultiBox) و همچنین آموزش استفاده از نرم افزار ISboxer با پشتیبانان سایت در تماس باشید یا از سایت ایران وارکرفت به صورت تحویل فوری خرید نمایید.

 

لازم به ذکر است شرکت ایران وارکرفت تمامی محصولات بازی World Of Warcraft یا WoW را از قبیل :

 

خرید و فروش گلد WoW یا طلا WoW (آمریکا و اروپا )

 

خرید و فروش WoW Token ( آمریکا و اروپا )

 

خرید و فروش کد محصولات ( آمریکا و اروپا )

 

در تمامی ریلم های سرور های بلیزارد از بازیکنان محترم با بالاترین قیمت و واریز آنی بعد از تحویل محصول خریداری میکند.

 

برای اطلاع و هماهنگی از نحوه کار با پشتیبانان سایت در قسمت  “تماس با ما ” در ارتباط باشید.

 

تست میکنیم